V případě reklamace je nutné zboží spolu s reklamačním protokolem poslat zpět na adresu: Alena Krasovská, Petržílkova 2570/25, 158 00 Praha, TEL 728 217 470

Pokud je důvodem reklamace rozbití zboží během přepravy, je nutné zboží reklamovat nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží. Pozdější reklamace nebude uznána. Tento časový interval se netýká reklamace vady, která se projevila až při vyzkoušení a prokazatelně se nejedná o vadu vzniklou při přepravě ( např. medvídek při zapnutí vydává jiné zvuky, než jsou uvedené v popisu zboží).

V případě reklamace oblečení a bytového textilu je potřeba vrátit zboží nepoužité,tj. nevyprané, nenošené.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ

KONTAKTY
+420 725 166 520
obchod@zivotvpohadce.cz
SLEDUJTE NÁS
+420 725 166 520 obchod@zivotvpohadce.cz