V případě reklamace je nutné zboží spolu s reklamačním protokolem poslat zpět na adresu: Alena Krasovská,Řetězová 224/7, Praha 1, 110 00
Pokud je důvodem reklamace rozbití zboží během přepravy, je nutné zboží reklamovat nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží. Pozdější reklamace nebude uznána. Tento časový interval se netýká reklamace vady, která se projevila až při vyzkoušení a prokazatelně se nejedná o vadu vzniklou při přepravě ( např. medvídek při zapnutí vydává jiné zvuky, než jsou uvedené v popisu zboží).
V případě reklamace oblečení a bytového textilu je potřeba vrátit zboží nepoužité,tj. nevyprané, nenošené.
REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ
Garantované doručení do Vánoc u všech objednávek vytvořených a zaplacených do 14.12. Expedice bude probíhat do 21.12.
Poté 25.12.2023-5.1.2024 budeme přijímat objednávky, ale expedice bude probíhat od 8.1. z důvodu celozávodních dovolených u dodavatelů.
Přejeme Vám krásné svátky a šťastný nový rok